Valmennukset

Ammattilaisten kehittämillä valmennuksilla onnistut hoitamaan ylävartalon kivut ja päänsäryn, poistamaan selkäkipua sekä palautumaan raskaudesta.

Suosittuja valmennuksia

39,90

Synnytyksestä palautuminen

Kun hoidat hyvin itseäsi - jaksat hoitaa muita. Harjoituksia tehdäksesi sinulla ei tarvitse olla aikaisempaa aktiivista liikuntataustaa. Kaikki harjoitukset voit tehdä mukavasti kotona

Tutustu valmennukseen

39,90

Raskauden kolmas kolmannes

Viimeisellä kolmanneksella äidin keho valmistautuu synnytykseen sikiön yhä kasvaessa. Valmennuksesta opit lantionpohjalihasten hallintaa.

Tutustu valmennukseen

39,90

Niska ja hartiat kuntoon

Hoida ja ennaltaehkäise niska-hartiaseudun oireita. Ylävartalo tuntuu jäykältä ja ajoittainen tai jatkuva päänsärky häiritsee, myöskään uni ei ole levollista. Näihin ongelmiin niska-hartiaseudun verkkovalmennus on loistava keino löytää helpotusta ja apua.

Tutustu valmennukseen

39,90

Vahva selkä

Hyvästele alaselän ongelmat! Selän verkkovalmennuksella helpotat ja ennaltaehkäiset selän oireilua.

Tutustu valmennukseen

39,90

Raskauden toinen kolmannes

Harjoitukset auttavat tukilihaksistoa kannattelemaan kehoa ja pitämään olotilan mahdollisimman virkeänä. Valmennus sisältää myös informatiivisemmat osiot, joissa saat tietoa mitä kehossa tapahtuu ja miten voit helpottaa oloa raskauden edetessä.

Tutustu valmennukseen


Valmennuksista sanottua

Mukavan rauhallisesti ohjattu. Vaikutus tuntui heti ensimmäisen harjoituksen jälkeen.